Miliarderët e teknologjisë Mark Zuckerberg dhe Elon Musk kanë bërë shaka për krijimin e një ndeshjeje në kafaz. Në botën e biznesit, lufta tashmë ka filluar.
Më pak se 24 orë pasi Zuckerberg lëshoi alternativën e tij ndaj Twitter, Threads, ai kishte pretenduar tashmë rreth 30 milionë regjistrime, duke i dhënë besueshmëri si një pretendent serioz në botën e mediave sociale.
Kjo është ende një pjesë e vogël e qindra miliona përdoruesve të Twitter.
Por analistët mendojnë se kjo është një shenjë se Meta e Zuckerberg ka një mundësi të mirë për të tërhequr disa nga përdoruesit e saj gjigantë mbi 3 miliardë në Facebook, Instagram dhe WhatsApp për ofertën e re dhe për të sjellë reklamues me vete.
Në fund të fundit, Zuckerberg, Meta e të cilit arriti më shumë se 117 miliardë dollarë në shitje vitin e kaluar, ka një histori të mrekullueshëm kur bëhet fjalë për shitjen e reklamave dhe asnjë nga shqetësimet e dukshme të zotit Musk, i cili ka përçmuar reklamat në kompaninë e tij të makinave elektrike. Tesla, dhe po kërkonte mënyra alternative për të financuar Twitter.
Zuckerberg tha se fillimisht nuk do të kishte reklama në Threads, duke i dhënë kompanisë kohë për të rregulluar aplikacionin, i cili i lejon përdoruesit të lëvizin pafund nëpër postimet e bazuara në tekst.
“Qasja jonë do të jetë e njëjtë me të gjitha produktet tona të tjera: së pari ta bëjmë produktin të funksionojë mirë, pastaj të shohim nëse mund ta arrijmë atë në një rrugë të qartë për 1 miliard njerëz dhe vetëm atëherë të mendojmë për fitimin e parave në atë pikë,” shkroi ai.
Por përfundimisht, reklamat e Threads mund të shtojnë 1% deri në 5% në të ardhurat e përgjithshme të Metës, duke gjeneruar më shumë se 6 miliardë dollarë në skenarin më optimist, shkroi në një shënim Justin Patterson, analist i kërkimit të kapitalit në KeyBanc Capital Markets.