AKTUALE

Qytetarët nga verilindja vozisin nëpër rrugën e rehabilituar Kumanovë – Stracin

Kryetari i Qeverisë së Republikës së Maqedonisë së Veriut, Dimitar Kovaçevski, së bashku me ministrin e Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoj Boçvarski dhe drejtorin e Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, sot morën pjesë dhe mbajti fjalim në ngjarje me rastin e lëshimit në përdorim të autostradës Kumanovë – Stracin.

Ky aks rrugor, i cili është pjesë e Korridorit 8, është rikonstruktuar në një gjatësi totale prej 31.2 kilometrash dhe vlera totale e rikonstruimit është rreth 12 milionë euro.

“Me vënien në përdorim të autostradës Kumanovë – Stracin, investim prej 12 milionë eurosh, po realizojmë projektin e planifikuar për realizimin e Korridorit 8 në drejtimin rrugor lindje-perëndim. Gjatësia e përgjithshme e aksit rrugor Kumanovë – Stracin është 31.2 kilometra dhe po rehabilitohet për herë të parë pas më shumë se 32 vitesh, që do të thotë se në Republikën e pavarur të Maqedonisë, në Republikën e Maqedonisë së Veriut, kjo rrugë nuk ka qenë kurrë e rehabilituar, asnjëherë nuk ka qenë e zgjeruar dhe asnjëherë nuk është dukur ashtu siç duket sot”, theksoi Kovaçevski në ngjarje.

 “Lindjen dhe verilindjen, të cilat ishin të harruara prej shumë vitesh, i zhvillojmë me infrastrukturë rrugore moderne. Krahas kësaj rruge kryesore, pikërisht në këtë rajon intensivisht po zhvillohen edhe punimet ndërtimore në autostradën e shpejtë Rankovc – Kriva Pallankë, ku përveç kësaj, me rindërtim dhe zgjerim me korsi të tretë shtesë deri në pikën kufitare Deve Bair me Bullgari, do të kemi një korridor të plotë rrugor 8 në degën lindore. Gjegjësisht, nga rruga më e keqe në vend që të çonte nga Kumanova në kufirin me Bullgarinë në Deve Bair, tani do të kemi një autostradë bashkëkohore që do të jetë më e shpejtë dhe më e sigurt për të. Vazhdo vozitjen. Ky projekt infrastrukturor do ta bëjë vendin tonë një qendër kryesore transitore në Ballkan dhe do të kontribuojë në përforcimin ekonomik të tërë rajonit. Ne po i kthejmë në realitet projektet për rivitalizimin e këtij rajoni, të cilat deri më tani ishin vetëm në letër. Dhe e gjithë kjo është e dukshme në terren”, tha Kryeministri Kovaçevski.

Kryeministri theksoi se Korridori 10d dhe Korridori 8 janë projektet më të mëdha infrastrukturore në vend dhe tashmë me nënshkrimin e Aneksit të Marrëveshjes me BE-në, Korridori 8 tashmë është pjesë e rrjetit të korridoreve trans-evropiane.

“Me këtë vendim të Bashkimit Evropian, me ndërtimin e korridoreve 8 dhe 10d, vendi ynë nga një rrethrrotullim, kthehet në një udhëkryq qendror të Ballkanit, dhe pozicionohet në hartën e trafikut dhe ekonomike të Evropës. Me ndërtimin e këtyre dy korridoreve, për herë të parë si shtet po krijojmë një lidhje bashkëkohore rrugore drejt perëndimit dhe lindjes, dhe jo vetëm veri-jug si më parë. Ne lidhemi me dy porte: një në Burgas, Republika e Bullgarisë dhe tjetri në Durrës, Republika e Shqipërisë. Gjithashtu, tashmë kemi nënshkruar një memorandum me Qeverinë e Shqipërisë që pas ndërtimit të portit të ri të Porto Romanos, do të mundësohet edhe ndërtimi i një porti të thatë në Strugë, i cili do të lehtësojë më tej të gjitha kompanitë tregtare në vend, por edhe për vendet e Evropës Qendrore dhe Juglindore”, theksoi Kryeministri Kovaçevski.

Me ndërtimin e dy korridoreve 8 dhe 10d, siç tha Kryeministri, parashikohen 8000 vende të reja pune, investime të reja prej 1.3 miliardë euro dhe rritje nominale e PBB-së prej 2% në vit në pesë vitet e ardhshme, si dhe biznese të reja. dhe mundësitë për kompanitë vendore.

Ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Bllagoj Boçvarski, në këtë ngjarje theksoi se hartimi i Korridorit 8 si një nga korridoret kryesore evropiane që kalon nëpër Ballkanin Perëndimor është rezultat i përpjekjeve tona të fuqishme dhe angazhimeve të përbashkëta që kemi pasur me fqinjët tanë nga rajoni, por edhe angazhimit tonë të madh për zbatimin e projekteve të infrastrukturës. 

“Hartimi i Korridorit 8 si një nga korridoret kryesore evropiane që kalon nëpër Ballkanin Perëndimor është rezultat i përpjekjeve tona të fuqishme dhe angazhimeve të përbashkëta që kemi pasur me fqinjët tanë nga rajoni, por edhe angazhimit tonë të madh për zbatimin e projekteve të infrastrukturës. Ndodhemi në degën lindore të Korridorit 8, ku kemi përfunduar rehabilitimin e rrugës shtetërore nga Kumanova në Stracin me gjatësi 31 kilometra. Në këtë projekt kemi përfshirë dhe rehabilituar rrethrrotullimin e Kumanovës, e cila ishte në gjendje jashtëzakonisht të keqe”, tha ministri Boçvarski, duke shtuar se po punohet në përgatitjen e projektit për ndërtimin e një autostrade të re nga Kumanova në Rankovc, mbështetje për të cilën tashmë është aplikuar përmes programit IPA 3.

Drejtori i Ndërmarrjes Publike për Rrugë Shtetërore, Ejup Rustemi, ka sqaruar se rindërtimi i segmentit Kumanovë – Stracin është bërë në dy faza dhe ka vlerësuar se performanca ka qenë e cilësisë së lartë.

“Ky aks rrugor është i një rëndësie të jashtëzakonshme, para së gjithash për qytetarët që gravitojnë në këtë rajon dhe të cilët do të mund të gëzojnë çdo ditë të mirën e një autostrade bashkëkohore të sigurt dhe të besueshme. Dhe pastaj për të gjithë qytetarët dhe udhëtarët tanë, sepse ky aks rrugor ekonomikisht, politikisht dhe shoqërisht na lidh me Republikën fqinje të Bullgarisë.

Kënaqësia është edhe më e madhe për faktin se ky aks është pjesë e Korridorit 8, ndaj mund të them lirisht se kemi modernizuar me sukses një pjesë rrugore që është pjesë e rrjetit rrugor të korridorit evropian”, tha drejtori Rustemi, duke vlerësuar se me këto aktivitete, tregon edhe një herë vendosmërinë e Qeverisë dhe Ndërmarrjes Publike për Rrugët Shtetërore për të realizuar një program ambicioz për ndërtimin, modernizimin, rikonstruksionin dhe rehabilitimin e rrjetit rrugor në të gjithë vendin.

Related posts

Anëtarësimi në Interpol, Sveçla: S’po ndodh për shkaqe politike

admin

Mexhiti: Rrini rahat, Serbia nuk ka qare pa i lëshuar autobusët, ndërsa shërbëtorët shqiptarë të Vuçiqit, do t’i humbin zgjedhjet

Gjyla Halili

LSDM: Mickoski bën shaka me popullin, u kënaq me 0,1% ulje të çmimeve në tetor

Gjyla Halili

Leave a Comment