AKTUALE

ALFABETI I LEXIMIT TË GABIMEVE DHE ANTIPATIA  KUNDËR MËKATIT

Shkruan:
Taxhudin Hamidi

Kuran, al Haxhxh : 8.

“Disa njerëz diskutojnë- polemizojnë rreth çështjes së Allahut.
Duke mos patur kurrfarë diturie.
Pa udhërrëfyes dhe pa Libër të besueshë”.

Abdikacioni ose heqja dorë nga pozita dhe statusi i ballafaqimi me gabimet si dhe mënyra e purifikacionit apo pastrimi psikologjik detyrim modern dhe religjioz akut .

Aplifikacioni dhe ngritja e angazhimit njetzor kundër të lexuarit me shumë vështirsi gabimet akute të cilat sendimetohen dhe shkaktojnë rrëmujë dhe etozion të një bregu i cili na mbronë qytetin nga vërshimi.

Një periudhë bukur të gjatë frymën mediatike dhe politike të vendit tonë e ka udhëhequr kultura e aprovimit të gabimeve bolshevike- komuniste.

Pra bëzhdillat e kësaj periudhe po atakojnë gjendjen tone normale.

Pra zhveshje të njeriut nga relacioni njerzorë.

Merita nga dalja e krizës shpirtërore alfabetit të gabimeve bolshevike të trashëguara nga oligarkia e shpellës së Platonit.

Pra nga kjo stërvitje kuptojmë se në injorancë nuk është përcaktuar shpirti hynor, por si një shpirt i vdekur.

Duke qenë pengesa e shume zhvillimeve demokratike artijmë deti tek shthurja dhe devalvimi në infrastrukturën e menaxhimit dhe koordinimit institucional .

Pengesa për çështjet e rëndësishme dhe primare shkakton reduktimin dhe mungesën drejtë harmonisë dhe stabilitetit.

Kultura e leximit të alfabetit të gabimeve dhe antipatia e mëkatit kërkon arsim dhe studim serioz dhe dinjitoz.

Profeti islam në hadith thotë:
” Provat i sjellë ai që padit dhe betimin ai që mohon”.

Kurioziteti dhe entuziazmi rrjedh dhe deponon të mirën e përgjithshme.

Gjithsesi me kundërshtimin e së keqes dhe mëkatit ne promovojmë legjitimitetin e një besimi të drejtë dhe të lirë.

Njeriu dhe shoqëria e cila nuk ka mundësi të dallojë periudhat dhe okultet historike besimi i tij jo vetë se është i dobët por fare nuk ekziston.
Besimi ne ata ecuri historike funksion mbi bazat e bestytnive dhe prishja e kuptimit të drejtë të fesë qiellore.

Pra aftësia e leximit të gabimeve dhe pamundësia e atrofimit të antipatisë së mëkateve dëmton qenjën e natyrshmërisë së njeriut fizik, psikologjik dhe shpirtërorë.

Misioni profetik ekziston jo për të u argalisur por për të vendosur alfabetin e duhur të leximit të gabimeve dhe evitimin antipatik të mëkatit.

Masa teologjike e islamit domosdoshmërisht urdhëron dhe propozon në kontinuitet faljen dhe pendimin në Krijuesin e Gjithësisë.

Katedra e Imam Shafiut:

Imam Shafi në një numër të rradhës së dersit – mësimit ndodhi një fenomen i rallë nga një student të Imam Shafi-iu.

Studenti i Imam Shafiut revoltohet nga trajtimi dhe qëndrimi në materjen, tematikën e ligjerstës të Imam Shafi-iu dhe demostrativisht largohet nga kadera e tij.

Studeni tregon se… në mbrëmje ndodhi një gjest i çuditshëm.

Në derën e shtëpisë së studentit u ndëgjua një trokitje.

Pra dikush paska ndonjë hall dhe nevojë urgjente.

Me të hapur derën studenti po shehë shefin e katedrës Imam Shafiun para derës duke qëndruar në këtë kohë të natës pas dere.

Sigurish nuk është halli i një homlesti por diçka shumë më e rëndësishme për të ruajtur virtitytin e qytetit!?

Imam Shafiu i drejtohet studentit të tij duke i thënë:

Mos u përpiq të jeshë shembëlltyrë në çdo gjë.

Ne bashkohemi në 100 mesele- çështje dhe nuk bën të na ndajë vetëm një çështje – mesele.

Mos u mundo të dalish favorit dhe fitues në të gjitha kundërthëniet.

Mundohu të fitosh gjendjen – qëndrimet dhe jo ndjenjat dhe emocionet.

Le të jetë mllefi ndaj mëkatit dhe jo edhe ndaj atij që e realizon ate.

Në fund Imam Shafiu i thotë studentit:

” muhimetuna…* synimi jonë është të shfarosim , largojmë sëmundjen dhe jo të sëmurin “.

Nëse këtë gjest të Imam Shafiut nuk e pamë tek imazhi i trishtuar dhe përçarës – i’tizal tek katedra e Hasan Basri me studentit e tij Vadil ibn Ata.

Imam Shafi nuk lejoi dhe nuk e konsideroi të lejuar ndarjen mbrenda një xhamie apo mbrenda një institucioni.

Një provë e dalluar del në pah se djalli – shejtani u vërej duke hudhur dhé mbi kokë.

Të afërmit – bashkëpuntorëte tij e pyetën për sjelljen e tij të çuditshme.

Ai u prononcua:

Gjith jetën dhe eksperiencën time e shkatërova, pra u rrënua!

E pyetën pse çka ndodhi.

Ai tha:
Umeti i Muhamedit pas përçarjes u bashkua dhe përmirsoi gjendjen e tij juridike.

Pra vendosi rendin dhe bashkëpunimin
mes tyre.

(xhxhxh!)

Related posts

Arianit Reka zgjidhet kryetar i Akademisë Politike të ASH-së

Gjyla Halili

Gjykata në SHBA ndalon mbylljen e “Zërit të Amerikës” nga Trumpi

Gjyla Halili

Pos Orhan Murtezanit edhe Blerim Jakupi në garë brenda AlternAtivës kandidat për kryetar në komunën e Sarajit

Gjyla Halili