AKTUALE

PEZULLIM APO DOBIA E LEGJISLACIONIT

Shkruan:
Taxhudin Hamidi

Presionet e vazhdueshme ne favor të verbër.

Instalimi në infrastrukturën e rradhitjeve të boshtit mustrkim pa ndonjë vërtetim të studjuar shkaktoi mungesën e respektit ndaj bezit të mardh si bora.

Me synim të falsifikimit dhe bastardimit për ta nxirë dhe kartnosur këtë bez të bardh me fundamente tradicionale.
Si preteks i tyre aristrokrate dhe hezitim oligark me shkallë lokale të kastave oktopodike të verzionit bizar !

Ndihma e pa interesuar nuk detajon konkretisht dimenzionin serioz të mbartjes institucionale.

Faza e pezullimit nga distanca pretendon fshehjen e frigës nga vetja.

Persëri shembulli animal : ujku merret vesht me dhelprën dinake?!

Siguria apo pjesa e sigurise për antarët e denjë të procesit për protagonistikën e ndryshimeve po qëndron largë pkesmarrjes së ofrimit të figurës pra skene.

Hapat e pritura nuk shqetësojnë krerët e politikës.

Strategjia e ekranit pa kolor, bardh e zi
(mjerim)!

Atëherë kush është garanca dhe vlera e ruajtjes së vendimit .

Vendimi nuk është i plotëfueishëm nëse nuk vendoset në veprimin e duhur nga ai trup i cili sjellë me vetëdije apo pa vetëdije ( apsurd).

Por tentativat në përmbysjen e aktit vendimtarë janë hiç më pak një konsideratë e sulmit dhe goditjes pas shpine të një trupi unifikues për të gjithë.

Unioni nuk është një nocion që shprehet nga elokucioni politik por ai paraqet peshën e rrëndë në peshoren e përgjegjësisë.

Ngritja e dispizitave të nga flamuri i Muhamedit nxjerin nga pezullimi gjashtë gjëra që duhet mbrojtur:
– mbrojtja e fesë;
– mbrojtja e shpirtit;
– mbrojtja e mendjes;
– mbrojtja e prejardhjes;
– mbrojtja e nderit
dhe ;
– mbrojtja e pasurisë.

Pra kërkon ngritjen e procedurave dhe revizionit për petiudhat me mjegillim të diellit të rrekshëm.

Rreth këtyre interesave të ngushta të sheriatit nuk mundet të ndërtohet një skepticizëm dhe indifetentizëm legjitim.

Në suretul Bekare ajeti: 179 me fjalë të pakta drejton shigjetën drejt dobosë legjislative.

” O ju të zotët e mendjes, kjo masë e dënimit është jetë për ju , ashtu që të ruheni ( nga mbytja e njëri tjetrit).

Ky ajet fisnik përmbledh dobinë e ndëshkimit dhe urtësinë e legjislacionit te tij në një fjalë që është jeta.

Kur një person dënohet për vrasje dhe … ( ) një vendim i tillë i pengon të tjerët në kryerjen e krimit.

Në të njëjtën kohë legjislacioni mbron bashkësinë muslimane dhe shoqërinë prej tij.

Pra nuk ka vrasje dhe keqpërdorime, falsifikime dhe vendime plastike dhe jeta ee njerëzve është dhe bëhet e sigurt.

(xhxhxh!)

Related posts

THIRRJA HISTORIKE E ALI AHMETIT UÇK NË ZEMËR TË SHKUPIT

Gjyla Halili

Bashkësia Fetare Islame në Shkup: Gjithçka gati për pritjen e Ministrit të Haxhit të Arabisë Saudite

Gjyla Halili

Më 15 mars 1991 u rivendosën marrëdhëniet diplomatike Shqipëri – SHBA

Gjyla Halili