Shkruan:
Taxhudin Hamidi
Të gjithë po e përjetojmë një tranzicion të thellë dhe pa fund për ne shqiptarët dhe popujt e ballkanit.
Presioni po shtyp edhe më shumë shtresat e pafajshme të popullit shqiptarë.
Ky predion aspak rentabil po dëshpron bisedën e çdo qytetari.
Qytetari shqiptarë ka kërkuar një zgjidhje të re për mosmarrëveshjet mbrenda diskursit politik shqiptarë dhe të departamentit religjioz musliman.
Askush nuk duhet të ketë tu drejtë të pengojë iniciativat e reja për një zgjidhje afatgjate në mesin e organizimit të shqiptarëve në adpekrin fakultativ dhe vulnetarë që e bën më shume se 600 vjetësh.
Bisedat e popullit tanë dhe të xhematit në RMV asnjëherë nuk kanë nxituar para kodit dhe rregullave të parapara sipas një rutine të manifestuar e urrejrjes, shpifjeve, mendimit degutant dhe të publikimit dhe thirrjeve për stagnim të një situate e cila po pengonë dhe devalvon qenjen shqiptare dhe përkatësinë e saj religjioze në suaza legjitime dhe legale.
Bisedace popullit ka kapacitet të hartojë program për “botë” dhe politikat të cilat nuk respektojnë askend përveç se një druri të shtrembur në mesin e xhematit dhe të mexhlisit.
Pra biseda e popullit apo xhematit kërkon të vetëdijësohet karskteri brutal dhe anti kolegjial.
Mos harojmë se shkenca bashkimit dhe e rendit gjenezën e kanë nga koha e Muhamedit alejhiselam.
Ndërsa thirrjet dhe vendosja e barierave dhe funksioni i bllokadave për të u arritur një iniciative e cila do të vendos një baraspeshe të ekuilibrit normal dhe të kuptojë bisedën e popullit dhe të xhematit tonë shumë tu shtrenjtë.
Përderisa ky xhematë akoma mban tampon në veshët e tyre jo pse nuk di gje por nga respekti i autoritetit klerik dhe politik.
Është koha shumë e volitshme para muajit të Ramazanit të mos merret për dobësi respekti dhe mbështetja e popullit dhe xhematit.
Por të kuptohet biseda e xhemstit.
Të kuptohet sinqerisht pëshpëritja e tyre në dobi tē bashkimit dhe hudhja poshtē e çdo diletantizmi dhe inati i cili merr në qaf gjenerata të reja dhe iniciatica shumë efektive dhe rekorde për stabilizimin e gjendjes më të njohur nga dinenzioni i acaruar nga aspekti utilitar dhe të mos shprehim fjalën personal.
Mjafton të mbahet nën presion biseda e popullit për çlirim dhe funksionim normal.
Kujtë i shkon në llogari që të devalvohet ambienti dhe atmosfera e muajit të bekuar të Ramazanit.
Institucionet duhet të bëjnë të pamundshmen që Biseda e xhematit të realizohet në favor dhe kuptim të diturisë dhe urtësisë islame dhe njerzore dhe jo të asaj dogmatike që ushqen “vëllavrasjen” dhe shkatëron bindjen e thellë të badhkimit dhe unitetit mes popullit shqipëtarë musliman në prag të muajit të beluar të Ramazanit
Populli dhe Biseda e pipullit jo se nuk di të marrë në kontrrollë gjendjen konfliktuoze dhe të përçarë !?
Por akoma ruan qetësinë dhe respektin ndaj brumit të ftalluar i cili del herë mirë herë del bajat.
Edhe një herë të mos merret respekti për dobësi.
Plani për xhvillimin e situatës është goxha i hartuar mirë vetëm pritet momenti të funksionojë dhe të thehen të gjitha barierat fluide .
Programi i muajit që pritet të startojë nuk është pronë e izoluar dhe valë refuzimi i ngjyravev kontraverze dhe të mospajtimit.
Askush nuk ka të drejtë të zhvendos “Bisedën” e xhematit në margjinat e bulevardit me kosto private dhe dilitante.
Kjo gjendje më ka ndezur një polemikë në çdo mexhliz dhe në çdo kthinë bisedën e refuzimit dhe kritikave për ngadalsimin dhe paaftësinë e të kuptuarit juridik dhe të negociatave jo të qenësishme dhe inherente.
Biseda e popullit garanton dhe kërkon që të zgjidhet ngërçi mes të njohurës dhe asaj të panjohurës për dekada.
Thelsojmë nevojën për të zgjedhur dhe për të trasuar rrugën në të cilën kanë pleduat dhe aluduar gjyshërit tanë.
Kundërshtimi me mangësitë e të parëve tanë është çështje e domosdoshme e thotë Muhamed Ikball ne librin e tij.(O.V.M.I.)
E kaluara duhet të konsiderohet çështje e dijes dhe asesi çështje e doktrinës.
Nëse të kaluarë e shohim si doktrinë atëherë ne humbim përforcimin në vetbesimit.
Si te muslimanët por edhd te të gjithë njerëzit.
Të zgjidhim konfliktin përmes zgjidhjes politike
gjythëpërfshirëse dhe përmes vokacionit për zhvendosje të nderit dhe të masave të ulta njerzore.
Kjo nuk është hera e parë … !?
Por Biseda e popullit flet direkt për investimin e tyre.
Ata pohojnë se ne kemi investuar për një bashkëpunim dhe jo marrje kompentencave dhe dhënja e tyre kujt të dojë dhe kurë të dojë.
Shikoni kohën e fundit mund të mësojmë nga pretendimet dhe alternativa e popullit Palestinez.
Ata edhe pas shkatërimit në Gaza nul pranojnë asnjë plan për të ndryshuar demografinë e rajonit.
Populli ka investuar… prandaj të merren parasyshë sugjerimet e çdo kujt dhe jo të tremben njerëzit për ekzistencën e tyre vetëm e vetëm pse dëshirojnë që planet dhe programet të regjistrohen dhe të lexohen para të gjithëve.
Biseda e popullit dhe xhematit duhet të respektohet dhe a