Shkruan: Taxhudin Hamidi
Çdo pikë shiu që bie me të mbinë edhe një lule.
Loti dhe kërkesa e shqipëtarëve që nga viti ’57 e deri më sot në kontinuitet po i kërkon botës hiesen e vet.
Xhamia e Namazgjasë dhe inaugurimi i saj i tregoi gjithē rrinisë shqiptare që të bindet përfundimisht se feja islame nuk e ka arritë fundin e saj.
Edhe nëse ai lëndohet në resurset dhe gjymtirat e saja për qëllimet e ithtarëve ajo vazhdonë të jetojë që të mbrojë egsitencën tonë me mësimet tona për paqë dhe barazi.
Feja islame posedonnjë fond të fuqishë mendorë, politik dhe lobist tek shtetet e fuqishme të botës moderne.
Ajo me godinat e hapura të kultit po rikthen vullnetin e humbur në dimenzionin religjioz.
Dhe tani politikat r regjioni dhe diplomacia ndërkombëtare zbuloi mrelullitë e popullit shqipëtare.
Jo përmes legjendave qē i ndëgjojmë nga fqinjët tanë por përmes një realiteti të dokumentuar nga shtete mike dhe demokratike.
Pra çka ndodhë kur vepron liria e mendimit dhe e përkatësisë fetare ajo dekoron vendin me objekte markante ndërkombëtare si ajo e xhamisë së Namazgjasë.
Eruzioni historik dhe paragjikimet e suplentëve jashtë dhe mbrenda tokave shqipëtare ishte një determinim i pa qëlluar dhe tegutant e infantil në vlersimin e kulturës shqipëtare me proviniencën muslimane.
Asnjëherë nuk duhet marrë qëndrimin nga pika geupore dhe epiqendra ekstremiste e formuar largë njohjeve historike dhe religjioze.
Roli i muslimanëve shqipëtarë në ballkan një emrim jo i sakt dhe shumë pak adekuat për të përfshirë shqipëtarët jo edhe mbrenda evropës është shumë i rëndësishëm.
Karakeri i shqipëtarëve është shumë konstruktiv dhe lejonë qasje kritike shumë dimenzionale.
Këtë popull me gjuhën, fenë, kulturën dhe gjeografinë e saj askush nuk mundet ta frigojë por as që mundet diçka ta fadcinojë, përveç tipare karakteristike të identitetit shqipëtarë musliman në mendimin e tyre të pavarur.
Një pjesë e
kësaj kulture shqiptare është inklinuese në trajnimet e vogla sufiste bekteshiane por nuk kanë potencial erudit dhe shkencorë të ndryshojnë asgjë konkrete nga trungu origjinal i fesë islame.
Liria e mendimit islam ka qenë plotësisht e liruar vizavi presioneve politike.
Kjo tregon me inaugurimin e xhamisë më të madhe në regjion.
Karakteristikat e filozofisë religjioze tek shqipëtarët nuk janë që orgjinaliteti të krijojë monotoni tek përcjellja e docent-it kulturor.
Roli i popullit shqipëtarë është entitet kritik por jo shumë glorifikues i mendimit të huaj.
Ai edhe pse është një valë e adriatikut përsëri ka ruajtur valët nga tërrbimi stuhisë së frymave të huaja.
Por në fakt po respekton mendimin e drejtë dhe të paqes në gjithë botën mbarë.
Sot qytetarët e tiranës me inaugurimin e xhamisë së Namazgjasë ka fituar një suksë dhe tribunë të jashtëzakonshme ndërkombëtare.
Sot e gjith bota i hapi syte drejtë një xhamie e cila do të hap dialogun, vendosjen e instirucioneve botimin e feltoneve dhe palosjeve turistike me biografine e nisjes dhe përfundimin e xhamisë së Namazgjasë në Tiranë.
Xhamia e Namazgjasë krijoi jehonë në gjithë evropën për një vepër markante me tipare arkitektonike me fragmente nga më të ndryshmet e botës islame të dorës remek.
Autoriteti shqipëtarë po rritet me ndërtesën e Namazgjasë në Tiranë.
Kjo vepër po dëshmon për sakrificat ndër shekuj.
Gjithashtu xhamia e Namazgjasë është satisfaksioni i durimit dhe urtësisë dhe meçurisë ambivalente tek populli shqiptare me fe dhe komb.
Kjo vepër i siguroi ambijent dhe siguri këti populli që ka kaluar shumë tentativa për t’u shtryrë vazaliteti i fqinjëve.
Por kjo përsëri tregoi se populli shqiptarë safo që përpiqen fqinjët të gllabërojnë tokat e saja ajo fitonë simpatinë e madhe nga shtetet më të fuqishme të botës.
Jo më duke e ndihmuar në infrastrukturën administrate, arsimore , shëndetsore dhe të profilave shkencore ajo fiton edhe mbështetje në sferën religjiosze duke i dhuruar si trofe objekte kulti për hirë të konzistencës së saj në rrugën e paqes dhe stabilitetit fetare dhe ndërkombëtarë.
Kulti i Namazgjasë në Tiranë do të mësojë botën apo është një porosi për botën që populli shqipëtarë impresionon botën me frekuencat e gjata të dialogut në shqipëri.
Aftësia e dialogut po tregonë një protret ndërkombëtarë me uniformën religjioze të kultit dhe xhamisë së Namazgjasë në mes të diplomacisë shqiptare.
Pra një shqipëri të hapur për të gjithë.
Një dialog ndërkombëtarë për të vërtetën e cila duhet të menaxhojë botën mbarë.
Shqipëria ështē kërkuar gjatë historisë dhe do vazhdojë të kërkohet që të japë zgjidhje për shumë probleme që bota nuk është imune të i konsolidojë në aspektin e çështjeve politike dhe religjioze.
Në shqipëri dhe tek populli shqipëtarë adnjëherë nuk ka qenë motor i përçarjes religjioni edhe pse shumë kanë tentuar një gjë të tillë.
Influenca me renome botrore nyk do të mungojë edhe tek influenca diplomatike dhe funksionimi i shtetit.
Populli shqiptarë sot përfaqësohet nga objekte kulti ndërkombëtarë që finalizojnë tribuna të dialogut gjithëpopullorë dhe multikonfesional.
Populli shqiptarë ka besimin e paluhatshëm monoteist ndërsa në mosmarrëveshjet e mbrendshme janë probleme margjnale të pa dukshme sikur të mos egzistonin disidentët panteist dhe materialist të frymave të huaja filozofike.
Kultet fetare ngriten për të qenë mburoja e sulmeve nga rrymat hegjemoniste dhe degjeneruese në çdo vend.
(xhxhxh!)