AKTUALE

Ndërtimi i hekurudhës Vorë-Hani i Hotit nis brenda vitit, pritet ratifikimi i huas së BERZH-it prej 98.75 milionë eurosh

Qeveria shqiptare ka depozituar në Kuvend projektligjin për ratifikimin e marrëveshjes së huas me Bankës Evropiane për Rindërtim dhe Zhvillim (BERZH) në vlerën prej 98.75 milionë eurosh për ndërtimin e hekurudhës Vorë-Hani i Hotit.

Punimet për hekurudhën pritet që të nisin gjatë këtij viti, teksa përfundimi është parashikuar brenda vitit 2030.

Sipas draftligjit, punimet për rehabilitimin e kësaj hekurudhe pritet të zgjasin deri në vitin 2030.

“Projekti konsiston në përmirësimin e linjës hekurudhore Vorë – Hani i Hotit (kufi me Malin e Zi), duke rritur shpejtësinë e lëvizjes së trenave deri në 120 km/orë në një linjë hekurudhore të elektrifikuar, sipas kategorisë UIC D4, 22.5 ton/aks dhe 8.0 ton/m, prej rreth 120 km. Projekti parashikon ndërtimin e 12 stacioneve hekurudhore, ndërtimin e një tuneli me gjatësi 320 metër, ndërtimin e 12 urave etj. Me ndërtimin e kësaj linje hekurudhore pritet një fluks udhëtarësh prej 2,300,000 udhëtarësh/vit dhe volum mallrash prej 900,000 tonësh/vit. Koha mesatare e udhëtimit nga Vora në Hanin e Hotit pritet të jetë 2 orë”, thuhet në relacionin bashkangjitur pr/ligjit.

Kostoja totale e këtij projekti është 373 milionë euro, një pjesë e së cilës do të mbulohet edhe nga buxheti i shtetit, pjesa tjetër nga BERZH, BE përmes Kornizës së Investimeve të Ballkanit Perëndimor dhe Banka Evropiane e Investimeve.

Sipas relacionit bashkangjitur pr/ligjit, “Projekti do të kontribuojë në rritjen e ndjeshme të lëvizjes hekurudhore të mallrave dhe pasagjerëve që hyjnë dhe dalin nga Shqipëria nëpërmjet zgjerimit të rrjetit kryesor TEN-T, që mbërrin në Portin e Durrësit ose që del nga Shqipëria drejt vendeve të tjera të rajonit të Ballkanit Perëndimor. Si pjesë e agjendës së ndërlidhjes, projekti synon të lidhë nëpërmjet hekurudhës Shqipërinë me Malin e Zi nëpërmjet Tuzit/Podgoricës, e cila më tutje synon të zhvillohet me vendosjen e një lidhjeje hekurudhore ndërkombëtare ndërmjet kryeqyteteve kryesore, duke përfshirë, përveç Tiranës e Podgoricës edhe Beogradin, Zagrebin, Lubjanën dhe Budapestin e do të japë një shtysë në zhvillimin e mëtejshëm të ekonomisë së vendit”.

“Për zbatimin efektiv të projektit, Hekurudha Shqiptare ka ngritur një njësi për zbatimin e projekteve (NJZP – PIU), e cila është inkorporuar në strukturën organizative të miratuar të shoqërisë, sipas vendimit të Këshillit Mbikëqyrës. Njësia për zbatimin e projekteve është përgjegjëse për të gjitha projektet e zhvillimit të hekurudhave në Shqipëri dhe mbështetet nga stafi i përhershëm i Hekurudhës Shqiptare dhe nga ekspertë, që do të sigurohen përmes asistencave teknike të donatorëve. Referuar planit të prokurimit, procesi i prokurimit për projektin hekurudhor Vorë – Hani i Hotit është parashikuar të vazhdojë deri më dhjetor 2024, me nënshkrimin e kontratës së punimeve, e cila vijon me zbatimin e punimeve në 3 fund të vitit 2024 (dhjetor 2024) dhe përfundon në dhjetor 2030, me një afat zbatimi prej 6 vjetësh”, shkruhet në relacion.

Në relacion saktësohen dhe detajet huas. “Shuma e huas do të jetë 98,750,000 euro, e cila ndahet në dy transhe: një i angazhuar prej 84 500 000 euro, si dhe një transh i paangazhuar prej 14 250 000 eurosh, i cili do të angazhohet pas plotësimit të një sërë kushtesh të parashikuara në marrëveshje. Kohëzgjatja e pagesës së huas do të jetë 17 vjet, duke përfshirë periudhën prej 5 vjetësh pa pagesë principali”, lexohet në relacionin e projektligjit.

Related posts

BDI promovon sot Bujar Osmanin, si kandidat për president të Maqedonisë

Gjyla Halili

Stefan Dion në vizitë zyrtare në Maqedoni

admin

Arsovska në vizitë te familja Veseli për festën e Bajramit

Gjyla Halili