Pak ditë më parë, revista e famshme Forbes ka publikuar listën e përditësuar të miliarderëve të botës. Në krye të kësaj liste, me 223,1 miliardë dollarë, qëndron Bernard Arnault, i cili ka lënë pas, madje me një diferencë të madhe, emra që prej vitesh kanë qenë në krye të listës së Forbes duke ndërruar shpesh vendin me njëri-tjetrin.
Megjithatë, tashmë Elon Musk, e sheh veten 37 miliardë dollarë larg nga vendi i parë, edhe pse renditet i dyti. I treti renditet Jeff Bezos, themeluesi i Amazon, por me një diferencë të madhe. Aktualisht, pasuria e tij llogaritet në 125,1 milionë dollarë, shumë larg nga vendi i parë apo edhe nga Musk që është i dyti. Një ndër personat më të zëshëm është Billa Gates, pasuria e të cilit vlerësohet në 109,9 miliardë dollarë, por ai mban vendin e pestë.
Por kush është Bernard Arnault?
Ai ka në zotërim grupin e produkteve dhe shërbimeve të luksit LVMH Moet Hennessy, është pronar i shtëpive të modës Louis Vuitton, Chanel, Fendi dhe Christian Dior, si dhe i mbi 70 bizneseve të tjera të bizhuterive, parfumeve e kozmetikës, apo edhe shërbimeve të hotelerisë, duke pasur një portofol shumë të diversifikuar. Kështu, njeriu në krye të konglomeratit më të madh të luksit kanë një gjurmë të pashlyeshme në industrinë e modës dhe ka shkruar histori me sukseset e tij.
Bernard Arnault lindi në Roubaix më 5 mars 1949. Arnault u diplomua në Institut Supérieur de Commerce në Neuilly, ku studioi inxhinieri ekonomike. Karriera e tij nisi në kompaninë e babait të tij, Jean Leon Arnault. Më vonë, ai bleu Christian Dior në vitin 1985 dhe filloi të ndërtojë së bashku me Mark Jacobs brendin e ri, Dior Homme.
Në vitin 1987, ai krioi LVMH, një grup kompanish që përfshin disa nga markat më të njohura luksoze në botë, si Dior, Louis Vuitton, Fendi, Bulgari, Givenchy, Sephora. Në vitet 1990, Arnault u bë personi me të ardhura më të mëdha në Francë, duke bërë fushatën e tij për të bërë LVMH një lider botëror në tregun e produkteve luksore.
Ai është i njohur si një inovator në tregun e modës dhe ka bërë shumë për të ndërtuar një imazh të markës së tij si një simbol i elegancës dhe stilit.