Me shfaqjen e saj të dytë pas saj në Javën e Modës në Paris, Victoria Beckham duket se po fut në një epokë të re emocionuese për labelin e saj me emër, gati 15 vjet që nga fillimi i saj.
Beckham, në mënyrë introspektive, gjatë një telefonate nga Londra vetëm disa ditë pas shfaqjes së saj vjeshtë-dimër 2023 në kryeqytetin francez, u shpreh: “Kam bërë modë më shumë se sa muzikë.”
Ende e njohur nga shumë përtej botës së modës si “Posh Spice”, pseudonimi i saj si një e pesta e një prej Spice Girls, ajo është një faqe kryesore e thashethemeve të famshëm, me bashkëshortin e famshëm, David Beckham, dhe fëmijë gjithnjë e më të njohur: Brooklyn, i cili u martua me aktorin Nicola Peltz në një martesë të profilit të lartë vitin e kaluar, Romeo, Cruz dhe Harper.
Megjithatë, marka e Beckham, e lançuar në vitin 2008, është mbështetur ngrohtësisht nga nivelet e larta të industrisë së modës (Anna Wintour është e ftuar e rregullt në shfaqjet e saj).
Duke u shfaqur rregullisht gjatë javëve të modës në Nju Jork dhe Londër përpara se të bënte debutimin e saj në Javën e Modës në Paris shtatorin e kaluar, ajo sigurisht nuk është fillestare e modës dhe labeli i saj ka qenë prej kohësh sinonim i një estetike seksi dhe të efektshme, jo shumë larg mini-ve të mprehta dhe elegante. silueta që ishin kaq integrale në pamjen e Posh Spice, edhe pse tani të paraqitura në një mënyrë padyshim më të rritur dhe magjepsëse.
Bie në sy fakti që linja e saj e modës ekziston për kaq shumë kohë. Ndërsa Beckham ka marrë vlerësime kritike në mandatin e saj, është e rrallë që të famshëm pa trajnime formale për dizajn të arrijnë sukses. Edhe linja gati-to-wear e Rihanna-s, Fenty, e mbështetur nga konglomerati luksoz Louis Vuitton-Moët Hennessy, u mbyll pas dy vjetësh (megjithëse, duhet theksuar, marka e bukurisë e Rihanna-s me të njëjtin emër po lulëzon).
Kam menduar shumë për këtë kohët e fundit. Ka shumë gjëra që dua të bëj me markën time, në të gjithë modën dhe bukurinë. Dhe, siç thashë, tani, me të vërtetë besoj se mund të filloj të ndërtoj. Ishte për të marrë biznesin rikthehemi në rrugën e duhur, gjë që e kemi bërë. Dhe ne kemi një ekip fantastik dizajni. Kemi një makinë mjaft të lyer me vaj. Çdo gjë që bëj është e rrënjosur në realitet. Por, nuk ka qenë në kompromisin e ëndrrës.
Top Channel