Taxhudin Hamidi – Tetovë
Padyshim dhe ekskluzivisht në kuadër të trajnimit gjithëpopullor me kursin e obligueshmërisë së agjërimit islam na duhen kërkime dhe jo hendikep.
Në suaza të analizave koherente dhe të vazhdueshme kuptojmë se agjërimi islam përgadit individ dhe shoqëri të shëndoshë me mekanizma kontrrolluese.
Ramazani është një nocion polisemik dhe me një lepezë bukur të shtrirë në dimenzionin
mendorë dhe intelektual.
Mirpo sa i përket segmentit të agjërimit (sijam ve seum) fizik dhe kuptimorë ad-hok mundemi të vlersojmë se agjërimi islam përmban një qëndrueshmëri konzistente në dimenzionin e edukimit dhe të trajnimit të një shoqërie me kontrrollë të lartë fetare, juridike, mendore dhe mprale.
Një shoqëri që nuk ka mekanizma kontrrolluese dhe ndëshkuese, nuk është një shoqëri shumë e shëndoshë.
Ramazani me vet kontrrollin që prezentonë dhe ushtronë para çdo besimtari në trojet shqiptare le të kuptosh se është një formulë që jep zgjidhje për çdo segment të jetës si në rrafshin ideologjik, edukativ, pedagogjik, politik dhe ekonomikofinancosocial.
Forma e edukimit të ramazanit apo agjërimit islam nuk ofronë solucion konsultimi të rafineruar apo ambivalent.
Ai parimisht thotë ose agjëro ose mos agjëro.
Nuk le fare përshtipje për konsultim !
As luftë as kapitullim.
Qëndrimi juridik i ramazanit ushtronë një sërë rregullash të rrepta dhe decide të paosciluara për ata që kanë mundësi agjërimi.
Gjithashtu përkrah fuqishëm edhe ata persona që nuk kanë kushte për realizimin e ramazanit si petsona të:
– sëmurë;
– pleqë;
– me punë fizike të papërballieshme;
– udhëtarë pune;
– udhëtarë lidhje të kontratash;
– ekspedicione të ndryshme etj. etj.
Ramazani si një badtion ndërkombëtarë kërkonë shumë studime të hollësishme në të gjitha sferat shoqërore dhe politike.
Kërkohet një draft juridik i cili në bazë të stufimit analotik të përcaktojë normat në dikasterin e arsimit në shkollat e mesme si dhe ne universitete.
Megjith se ramazani propagonë me një alarm të fuqishëm diturinë dhe zhvilimin e projekteve studimore dhe intelektuale edhe gjatë agjërimit islam.
Dhe kjo është poenta e vet agjërimit islam.
Mirpo pasi ramazani në vetë ndërtonë edhe apstenimin e e ushqimit sigurisht se juridikisht dhe nga provienca pedagogjike dhe psikologjike kërkohet ndihma biologjike e studentëve dhe nxënësve në reduktimin optimal të programit studimorë dhe mësimorë.
Si nga nxënës, student, stafi mësimorë dhe teknik.
Nuk do të thotë se kjo kërkesë juridiko e agjërimit islam mund të shkaktojë zhurmë laike dhe srkulare.
Kur jemi në dije se shumë student dhe nxënës në fushën e sportit dhe të ekstradës kërkojnë pushim dhe reduktim të orëve dhe ligjerstave shkaku i inkuadrimit në turne dhe olipmiada sportive si dhe në koncerte për të ushtruar dijetë ngjashëm si ramazani.
Dhe këta student dhe nxënës fitojnë të drejtën e pushimit dhe reduktimit shkaku i uljes së peshës fizike.
E gjith kjo për një kontribut personal apo të klubeve të caktuara.
Tani ku qëndron logjika që një studenti musliman të mos fitojë të drejtat e lehtësimit të agjërimit gjatë studimeve në tetovë,prishtinë apo diku tjetër.
Të drejtat e njeriut janë të drejta që duhet t’i realizojë pa marrë parasyshë llojet e punës dhe të veprimtarisë.
previous post