Pavarësisht një liste pritjeje prej tre vitesh për disa nga makinat e saj, CEO i Ferrarit, tha se kompania nuk ka plane të shtojë prodhimin për të përmbushur kërkesën.
“Ne jemi një markë që nuk po kërkon vëllim,” tha CEO i Ferrari, Benedetto Vigna për CNBC. “Ne jemi një markë që kërkon vlerë dhe respekton klientin. Për ne, klienti është shumë, shumë i rëndësishëm.”
“Klienti po i jep një vlerë makinave tona sepse ato janë unike, sepse janë të kufizuara, sepse janë ekskluzive. Ne mund të bënim më shumë, por kjo nuk ka kuptim. Ne do të ofendojmë klientët tanë.”
Balanca midis rritjes dhe ekskluzivitetit nuk ka qenë kurrë më kritike për Ferrarin. Çmimi i aksioneve të kompanisë është rritur 44 për qind gjatë vitit të kaluar, me një vlerësim më të lartë se Ford ose General Motors, duke krijuar presion nga aksionerët për të vazhduar rritjen e fortë të shitjeve dhe vëllimit.
Megjithatë, për shkak se marka e famshme është ndërtuar mbi mungesën – dhe pronarët që mbështeten në prodhimin e kufizuar për të ruajtur vlerën e makinave të tyre – Ferrari gjithashtu pritet të ketë një kontroll të ngushtë në prodhim.
Vitin e kaluar, Ferrari prodhoi 13,221 automjete, një rritje prej 18,5% krahasuar me vitin 2021. Kërkesa ende e tejkalon shumë ofertën, me tregtarët që thonë se pritja për një SUV të ri Purosangue dhe modele të tjera tani është tre vjet ose më shumë.
Baza e saj e klientëve është zgjeruar për 10 tremujorë radhazi, dhe 30% e klientëve të saj të rinj janë më të rinj se 40 vjeç.