Twitter ka humbur pothuajse gjysmën e të ardhurave nga reklamat që kur u ble nga Elon Musk për 44 miliardë dollarë (33.6 miliardë £) tetorin e kaluar.
Musk shkarkoi rreth gjysmën e stafit prej 7,500 të Twitter-it kur mori detyrën në vitin 2022 në një përpjekje për të ulur kostot.
Aplikacioni rival Threads tani ka 150 milionë përdorues, sipas disa vlerësimeve. Lidhja e saj e integruar me Instagramin i jep automatikisht platformës së projektuar Meta akses për dy miliardë përdorues të mundshëm.
Ndërkohë, Twitter po lufton nën një ngarkesë të rëndë borxhi. “Fluksi i parasë mbetet negativ”, tha Musk në fundjavë, megjithëse miliarderi nuk vendosi një kornizë kohore për rënien prej 50% të të ardhurave nga reklamat.
Pas pushimit nga puna të mijëra punonjësve dhe shkurtimit të faturave të shërbimit cloud, Musk tha se “Twitter ishte në rrugën e duhur për të postuar 3 miliardë dollarë (2.29 miliardë £) të ardhura në 2023, nga 5.1 miliardë dollarë në 2021”.
Zhvillimi është shenja më e fundit se masat për uljen e kostove nuk kanë qenë të mjaftueshme për të ndezur një rikthim të reklamuesve që u larguan pas ndryshimeve në rregullat e tij të moderimit të përmbajtjes.
Musk është gjithashtu shefi ekzekutiv dhe aksionari i shumicës së prodhuesit të makinave elektrike Tesla, i cili pritet të raportojë rezultatet e fundit financiare tremujore.
Linda Yaccarino, më parë drejtuese e reklamave në NBCUniversal, u mor si shefe ekzekutive e Twitter në qershor, një lëvizje që sugjeron se shitjet e reklamave janë ende një prioritet për kompaninë. Zonja Yaccarino ka thënë se Twitter planifikon të fokusohet në video, krijues dhe partneritete tregtare.