Të gjithë e dimë rutinën për telefonat celularë të cilët duhet të vendosen në modalitetin e fluturimit në mënyrë që të mos shkaktojnë një emergjencë në aeroplan.
Navigimi dhe komunikimi i aviacionit mbështetet në shërbimet e radios, të cilat janë koordinuar për të minimizuar ndërhyrjet që nga vitet 1920.
Hulumtimet kanë treguar se pajisjet elektronike personale mund të lëshojnë një sinjal brenda të njëjtit brez frekuencash si sistemet e komunikimit dhe navigimit të avionit, duke krijuar atë që njihet si ndërhyrje elektromagnetike.
Por në vitin 1992, Autoriteti Federal i Aviacionit të SHBA dhe Boeing, në një studim të pavarur, hetuan përdorimin e pajisjeve elektronike në ndërhyrjet e avionëve dhe nuk gjetën probleme me kompjuterët ose pajisje të tjera elektronike personale gjatë fazave fluturimit.
Pse atëherë, industria e aviacionit ka vazhduar të ndalojë përdorimin e telefonave celularë?
Rrjetet pa tela janë të lidhura me një sërë kullash, ato mund të mbingarkohen nëse pasagjerët që fluturojnë mbi këto rrjete tokësore përdorin të gjithë telefonat e tyre. Numri i pasagjerëve që fluturuan në vitin 2021 ishte mbi 2.2 miliardë, dhe kjo është gjysma e numrit të pasagjerëve në vitin 2019.
Shumica e linjave ajrore tani u ofrojnë klientëve shërbime Wi-Fi që janë ose me pagesë ose falas. Me teknologjitë e reja Wi-Fi, pasagjerët teorikisht mund të përdorin telefonat e tyre celularë për të bërë thirrje video me miqtë ose klientët gjatë fluturimit.
Si përfundim, përdorimi i telefonave gjatë fluturimit nuk dëmton aktualisht aftësinë e avionit për të operuar. Por ekuipazhet e kabinës mund të preferojnë të mos vonohen në ofrimin e shërbimit gjatë fluturimit për të gjithë pasagjerët.
Megjithatë, teknologjia 5G po cënon gjerësinë e brezit të radios të sistemeve të navigimit të avionëve do t’ju duhen më shumë kërkime për t’iu përgjigjur pyetjes 5G në lidhje me ndërhyrjen në navigimin e avionëve gjatë uljeve.