Shkruan:
Taxhudin Hamidi
Pra qëllimi i mësimeve shoqërore synon të çlirohet bota nga shenjtëria e mësimeve të kota dhe të dëmshme për platformën e përparimit njerzorë.
Anarhija një segment i jetës me produkte të antropomorfizmit politik të mosgarantuar të pagarantuar dhe me një shiqim pas shtatë godrave.
Anarhija ka për synim vrasjen e arsyes dhe fundosjen e ëndrave të rinisë për ardhmërinë dhe perspektivën në vendin tonë.
Produkt i anarhisë është xhahiljeti.
Një term shumë i ndëgjuar dhe i neveritshëm!
Xhahilheti ka shumtuar historine e njerzimit.
Dhe fatkeqësisht vazhdonë të katandis korektësinë e ëndrave për ardhmërinë e rinisë kudo në botë e në veçanti tek rinia jonë shqiptate.
Injoranca gati se ka shkaktuar një rrëmujë të përplasjeve grandioze mes dy rrugëve të cilat nuk dallojnë dot nominalizmin nga realizmi.
Fillimisht besimi në angazhimin drejtë përpjekjes
për të kultivuar një shoqëri stabile dhe demokratike tregoi disa shenja se mundësisht mundet të artihet deri tek suksesi i kërkuar për të gjithë!
Ligjet dhe dispozitat të cilat marrin për bazë sigurinë dhe lumturinë e njeriut janë në favor të gjykimit pozitiv dhe rehabitiv për vendin.
Pra nuk është me rëndësi vendi dhe njerëzit apo strukturat me shtafeta të xhahiljetit por me rëndësi është të zbulohet adresa e rezikut dhe dështimi i përbashkët.
Reziku më i madh është të kultivuarit e injorancës në një gjë të shenjtë.
Mospajtimet dhe moskontrrollimi ka shkaktuar distancën e ligjit që garanton stabilitetin e gjatë dhe të përhershëm.
Ka munguar alternativa dhe zgjedhja e duhur dhe e mençur.
Është lejuar që injoranca – xhahiljeti të plasojë vetëm një përgjigje apsolute.
Injoranca nuk ka dyshime për kërkim dhe pyetje drejtë synimit pozitiv.
Injoranca – xhahiljeti e
shenjtëron
mendimin që të mos hapet kurrë për dialog dhe debat.
Filozofija dyshon dhe e kërkon të vërtetën duke mos e zbuluar dot në sipërfaqen e tokës.
Ndërsa feja e vërteton dhe konfirmon të vërtetën.
As nuk e shenjtëron por as nuk kërkon për të pasur dyshime.
Feja pozicionon jetën dhe angazhimin e saj në drejtësi dhe harmoni kolektive.
Se jeta nuk është bastion dhe fushë për të duruar injorancën mundimet dhe peripecitë e saja.
Filozofia në kontinuitet për të gjurmuar rrugën e drejte me dihotomi të pa kufizuar.
Ndërsa feja garanton gëzimin dhe lumturinë e kësaj jete.
Feja nuk guxon të katandis ndjenjat e njeriut dhe të i përgatis ata me performancat e anarhisë dhe xhahiljetit sepse pledon dhe studjonë programet hynore se çdo gjë është në duart e Allahut.
Kaptina Junus: 58-Kuran.
”
Thuaj: “Me dhuntinë e Allahut dhe mëshirën e Tij – vetëm me këto le të gëzohen! Kjo është më e mirë se ajo që grumbullojnë.”
(xhxhxh!)