OPINIONE

SHERRI APSOLUT  PENGESA E STABILITETIT DHE AVERZION I KONTEPLACIONIT

Shkruan:
Taxhudin Hamidi

Sot per fat te keq kontemplacioni po merre kapitullin kryesore në aspektin e hulumtimit njerzorë.

Në dimenzionin e të menduarit të lirë dhe në barierat e cenzurimit hegjemonist.

Nëse dalim nga opearacionet politike, gjendja do te na drejroje drejte kontemplacionit ne pikat kryesore të Apsolut Evil apo të sherrit apsolut i cili është bariera e ko templacionit të epokës moraliste .

Pra aspekti i të keqes apsolute( Apsolut Evil) paraqet thikën më të gjakosur në kontemplacionin njerëzore.

Sherri apsolut nuk vijnë nga konteplacioni njerzore natyrorë por eshte në sistemin njerëzore si një pasion apo njësi me referenca jo burimore i cili nuk mundet te kontrollohet përveç se nga dini- feja.

Arsyeja nuk mundet ta fitojë pa ndihmën e fesë qiellore.

Sheri radikal përmendet edhe nga morali i Emanuel Kant.

Kuptimi i se keqes radikale po shkatëron kontemplacionin human të njeriut modern.

E keqja radiake është një element i cili e redukton mendimin e mirë nga njeriu.

Prandaj sherri radikal nuk është dignitet i njeriut por është pjesë e pasionit shtazarak i cili futet ne kontemplacionin e njeriut dhe e luftonë kuptimin e njeriut duke mos e hetuar njeriu këte në nuk egzistonë natyra njetzore dhe morali teologjik .

Prandaj ata te cilët merren me sherrin apsolut, ky segment i dështimit është më i fuqishëm se sherri radiakal dhe banal.

Nga këtu mund të konkludojmë se ata pjestarë të sherrit nuk munden të kuptojne qenjen paqësore dhe rekomandimet paqesore dhe të arsyes.

Sipas Kantit sherri apsolut – muttlakk i cili kundëeshtonë virtytet njerzore.

Kundërshtimi i sherrit apsolut mundë të ndodhë vetëm nga kontemplacioni dhe interpretimi fetarë .

Pra logjika e cila mbetet e inkorporuar e lidhur me vlerat fetare të shpallura.

Në fakt urtësia konteplative mund të arrihet vetëm nga bota e përsosur i cili zbriti perfektësinin e fjalës dhe të moralit nga qielli.

Nuk mundet të përcaktojmë dhe as të definojmë sherrin si një e keqe morbide e dëmshme për paqen nëse nuk kujtojmë modelin hynorë të përcjellur në tokë nga epoka e moralit të profetit Muhamed.

Sipas kontempkacionit religjioz dhe filozofik apsolut Evil e keqja apsolute ndonjëherë zgjidhet se ku do të bjerë.

Kësaj rradhe ndodhe mbi Gazën.

Jo rastësisht!

Ripërteritja e rendit botrore mbi shpinën e Gazës, (Filozofi Taha A.).

Dhe për të vendosur lëvizjen e lirisë dhe barazisë në botë.

Dhe aspak nuk duhet të konsiderohet si dobësi.

Teologjia refuzonë dhe epoka e moralit të Muhamefit (alejhiselam) gjithësesi koalicionin mes sherrit dhe hajrit ose mes hallallit dhe haramit.

Patimi teologjik islam konstaton:

” Fillimisht zgjidhja dhe evitimi i sherrit e më pas vendosja e e hajrit sistemit administrativ pozotiv”.

Sepse sot nga kontemlacioni mendorë përsosja e iniciativës dhe fuqisë per liri është e vendosur në Gaza.

Ashtu si ishte ngritja e dignitetit evropjan në kontemlacionit shqipëtarë , boshnjak dhe kroat në ishjugosllavinë moniste.

Gjë e cila na kujtonë manifestimet kontemplative të individëve dhe programeve të cilat nuk e dëshironin sherrin dhe të keqen apsolute.

Sa më shumë që ofrojmë hapsirën ateiste dhe agnostike ne lejojmë me vetë dëshirë furnizimin e sherrit të keqes që të ngritë iniciativa kundër paqes dhe lirisë.

Influenca e kontemplative e mendimit njerzorë nga asnjë mënyrë nuk mundet të delozhojë të keqen – sherrin pra të përjashtojë nga kontemplacioni njerzorë në nuk kaper fortë për programin studios të konceptit dhe kuptimit Kuranorë apo të epokës morale të profetit Muhamed (alejhiselam).

Epoka e Profetit Muhamed është prezent në gjithë botën jo për të burgosur progresin mendorë të njeriun por për të rikthyer vlerat njerzore dhe për të vetëdijësust njeriun për botën (kamile) të përsosur.

Sherri apo e keqja apsolute është ekstremizmi radikal që duhet të studjohet dhe bisedohet vazhdimisht.

Sherri radikal dhe e keqja apsolute në mënyrë kontinuitive të vazhdueshme po shkatëronë dignitetin dhe nderin jnerzorë.

Dhe ky ekstremizëm radikal i nxitur nga sherri apsolut ndalonë vazhdimësinë e sistemit të hajrit dhe të stabitetit njerzorë.

Sherri radikal tentonë të refuzojë konventat e paqes dhe të stabilitetit.

Principet reale të Apsolut Evil e keqja apsolute është të ndajë njeriun nga natyra origjinale e tij nga qenja Apsolute e Domoshoshme.

Pra patjetër të kuptojmë se e keqja apsolute -sherri,
nuk është veti njerzore.

Dhe asesi nuk është cilsi e njeriut.

Nuk u krijua njeriu për të por për të luftuar të keqen me vullnetin e tij të pastërt dhe të qartë.

Sherri apsolut nuk lejonë vullnetin themelorë për hulumtimin e inicistivave të përsosura dhe përpatimtare.

Prandaj ata që rezistojnë ndaj Apsolut Evil apo kundër sherrit apsolut të neveritshëm mu dohen të prezentojnë besimin e fortë në paqë dhe stabilitetin bptrorë.

Apo nga sherri i neveritshëm apsolut nuk mundet të pritet vetëm gjendje egzodusi dhe të politikave radikale të cilat po mbjellin farën e Evil – të Sherrit apsolut.

Ky llojë Evili Apsolut nuk mundet të asgjësohet në epoka ku rezistohet sistemi teologjik.

Vetëm vullneti teologjik është i aftë të tregojë aspektin e rendit administrativ të paqes dhe zhvillimit përparimtarë.

Sepse sherri- e keqja apsolute pengonë çdo projekt përparimtare kontemplative.

Domosdoshmërisht të përfundojmë me procedurat e sherrit radikal që të i lejojmë vendit dhe kohës edukimin efektiv dhe të menduarit kontemplativ.

Te mos lejohet manifestimi i sherrit – të keqes të instalohet në administratën e institucioneve që kanë për obligim shërbimin e administratës moderne dhe paqësore të botës bashkëkohore.

( xhxhxh!)

Related posts

Dogjën xhaketën që të ruajnë kuletën!

Gjyla Halili

PASNESËR (8 MAJ) SHQIPTARËT NUK DUHET TA MARIN FARE NË DORË FLETVOTIMIN PËR ZGJEDHJET PRESIDENCIALE!

Gjyla Halili

Kush fitoi…!!??URIME!

Gjyla Halili