Taxhudin Hamidi – Tetovë
Bota islame nuk ka qëndruar indiferent ndaj studimeve orientaliste.
Prandaj nga vepra e Barthelemy d’ Herbelot – 1625-1695 e cila zë vend të rëndësishëm në shkrimet orientale e deri te Aloys Sprenger- 1813- 1893 të kaluara tek Ignaz Golziher-i – 1850- 1921.
Joseph Schacht – 1902- 1969 ka aplikuar qssjen e Goldziherit.
Mendimet e J. Schacht – it kanë ndikuar pothuajse në të gjitha orientalistët perendimor.
Ka shkruar vepra të rëndësishme pëe qarqet prendimore.
Bota islame defilimin
” profetëve të rrejshëm” mbi studimin islam e ka përcjellur që para 330 viteve.
Në kohën kurë korespodenca e shkrimit dhe këmbimit ka qenë shumë e ngadalshëm por asnjëherë në gjumë letargjik.
Qarqet shkencore islame në Indi e Pakistan dhe ato në Egjipt kanë reaguar fortë ndaj debateve që kanë bërë orintalistët në lidhje me autenticitetin e personalitetit të Muhamedit Alejhiselam.
Sot akoma nuk kemi ndëgjuar të shënohet një event shkencorë në lidhje me autenticitetin e Personalitetit të Muhamedit islan në universitetet të trojeve shqiptare edhe pse BFI-e këtyre projekteve super-arsimore u ka dhuruar individ me begraund teologjik dhe islam gati më edhe me veladonin e imamit apo të mufitiut.
Përpjekjet për prozhmim dhe përçmim të personalitetit nga bota orintale duhet të përfundojnë.
Po përmendimim veprën e përgaditur me kërkesë Parlamentit Turk.
Deputeti i Denizlisë, Mazhar Mufid Beu la dalë me këtë pripozim:
Në dorë të çdo muslimani duhet të ketë një përkthim të mirë të Kuranit dhe një koleksion të mirë të mirë me hadithet e Muhamedit Alejhiselam.
Deputeti i Karesisë, Ali Surur Beu ka shtuar:
” Për ta kuptuar si duhet Kuranin, librat autentik duhet të përkthehen nga personaliteti i Muhamedit Alejhiselam.
Në lidhje me këtë projekt të ngritur nga Parlamenti Turk ka pasur shumë intelektual shqipëtarë që kanë qenë trupa të fortë në realizimin e tij si Mehmet Akifi.
Sdo shumë logjik për të mos vlersuar dinjitetin e intelektualëve shqiptarë në fushën e personalitetit të Muhamedit Alejhiselam.
Pra, pa asnjë dilemë …detyra e intelektualëve tanë nuk duhet të përshkruaj personalitetin e Muhamedit islam inkognito.
Ai duhet të përcaktojë unin dhe etnosin e përshkrimit intelektual dhe arsimorë në çdo fushë të progresit mendorë.
(xhxhxh!)